Tarikh | 15 Oktober 2012 (Isnin) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan
Akhir Tahun
|
Tarikh | 15 Oktober 2012 (Isnin) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K3 & 5K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan
PMR
|
Tarikh | 16 Oktober 2012 (Selasa) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K5 & 5K3 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan
PMR
|
Tarikh | 17 Oktober 2012 (Rabu) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K5 & 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan
Akhir Tahun 2012
|
Tarikh | 17 Oktober 2012 (Rabu) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K3 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Teori Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Pakej
Ulangkaji
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Latihan menjawab kertas soalan model SPM. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Kertas Model SPM |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab dan berdisiplin. |
Refleksi | Murid berupaya menjawab kesemua 50 soalan objektif teori seni dalam masa 1 jam 15 minit dengan baik. |
Tarikh | 18 Oktober 2012 (Khamis) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K5 & 5K3 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Teori Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Pakej
Ulangkaji
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Latihan menjawab kertas soalan model SPM. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Kertas Model SPM |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab dan berdisiplin. |
Refleksi | Murid berupaya menjawab kesemua 50 soalan objektif teori seni dalam masa 1 jam 15 minit dengan baik. |
Tarikh | 18 Oktober 2012 (Khamis) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan |
Peperiksaan
Akhir Tahun 2012
|
Tarikh | 19 Oktober 2012 (Jumaat) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Murid berupaya menerangkan jenis-jenis batik serta fungsinya dengan betul. |
Tarikh | 19 Oktober 2012 (Jumaat) |
Minggu | 42 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K3 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Teori Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Pakej
Ulangkaji
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Latihan teori seni visual. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Kertas soalan pakej ulangkaji. Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Kerjasama dan hormat-menghormati. |
Refleksi | Murid berupaya menjawab soalan latihan dengan betul. |
No comments:
Post a Comment