Tarikh | 3 September 2012 (Isnin) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K5 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Reka Landskap dan Persekitaran |
Unit Pembelajaran | Fungsi Tumbuhan dalam Landskap |
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Amali mewarna. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh gambar tumbuhan. Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Menghargai keindahan alam. |
Refleksi | Murid menunjukkan kesungguhan dan berupaya mengikuti proses pembelajaran dengan baik. |
Tarikh | 3 September 2012 (Isnin) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K3 & 5K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2012
|
Tarikh | 4 September 2012 (Selasa) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K5 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2012
|
Tarikh | 5 September 2012 (Rabu) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K5 & 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Reka Landskap dan Persekitaran |
Unit Pemlajaran | Fungsi Tumbuhan dalam Landskap |
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni visual |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh gambar tumbuhan. Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Menghargai keindahan alam. |
Refleksi | Murid menunjukkan kesungguhan dan berupaya mengikuti proses pembelajaran dengan baik. |
Tarikh | 5 September 2012 (Rabu) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K3 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2012
|
Tarikh | 6 September 2012 (Khamis) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K5 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Peperiksaan Percubaan SPM 2012
|
Tarikh | 6 September 2012 (Khamis) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Reka Landskap Persekitaran |
Unit Pembelajaran |
Landskap Persekitaran
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni visual |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh gambar landskap persekitaran. Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Menghargai nilai keindahan alam. |
Refleksi | Murid berupaya menerangkan fungsi elemen reka bentuk landskap dengan baik. |
Tarikh | 7 September 2012 (Jumaat) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K9 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Reka Landskap Persekitaran |
Unit Pembelajaran |
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Amali melukis. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat: Pensil. Bahan: Carta simbol landskap Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Kerjasama, kemasan dan kebersihan. |
Refleksi | Murid berupaya menghasilkan lakaran simbol seni reka landskap dengan baik. |
No comments:
Post a Comment