Tarikh | 3-4 Februari 2014 (Isnin dan Selasa) |
Minggu | 6 |
Catatan | Cuti Ganti Tahun Baru Cina |
Tarikh | 5 Februari 2014 (Rabu) |
Minggu | 6 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Penghasilan Seni Visual |
Unit Pemlajaran | Kaligrafi |
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat: Pen Manuskrip. Bahan: Contoh kaligrafi. Rujukan: PSV SPM |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab menyediakan alat bahan dalam pembelajaran. |
Refleksi | Murid berupaya klasifikasikan jenis-jenis kaligrafi dengan betul. |
Tarikh | 5 Februari 2014 (Rabu) |
Minggu | 6 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K5 & 4K10 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Halus |
Unit Pembelajaran | Catan
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni halus. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat:
LCD Projector. Bahan: Buku nota, contoh catan Rujukan: PSV SPM |
Penerapan Nilai | Kerjasama dan berdisiplin. |
Refleksi | Murid memahami dan mengetahui isi pelajaran serta berupaya menjawab soalan-soalan yang dikemukakan dengan baik |
Tarikh | 6 Februari 2014 (Khamis) |
Minggu | 6 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Penghasilan Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Tipografi |
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat: LCD Projector. Bahan: Contoh muka taip. Rujukan: PSV SPM |
Penerapan Nilai | Kemasan dan kebersihan. |
Refleksi | Murid menunjukkan minat dan berupaya membanding-bezakan jenis-jenis muka taip dengan betul. |
Tarikh | 23 Januari 2014 (Khamis) |
Minggu | 4 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K10 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Seni Halus |
Unit Pembelajaran | Catan
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Bahan: Contoh catan Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Kerjasama dan hormat-menghormati |
Refleksi | Murid mampu menyatakan gaya, penggunaan media dan teknik setiap aliran seni catan dengan baik. |
Tarikh | 7 Februari 2014 (Jumaat) |
Minggu | 6 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5 MPV |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Penghasilan Seni Visual |
Unit Pembelajaran | Kaligrafi |
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat: Pen Manuskrip. Bahan: Contoh kaligrafi. Rujukan: PSV SPM |
Penerapan Nilai | Bertanggungjawab menyediakan alat bahan dalam pembelajaran. |
Refleksi | Murid berupaya klasifikasikan jenis-jenis kaligrafi dengan betul. |
No comments:
Post a Comment