Tarikh | 2 September 2013 (Isnin) |
Minggu | 36 |
Catatan | Menghadiri Mesyuarat Pasca Penyelarasan PBS Kajian Rekaan Seni Visual PSV SPM 2013
|
Tarikh | 3 September 2013 (Selasa) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pemulihan Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2013
|
Tarikh | 3 September 2013 (Selasa) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pemulihan Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Kraf Tradisional |
Unit Pemlajaran |
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni visual |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat:
Kraf Anyaman Bahan: Contoh hasil anyaman tikar. Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Menghargai nilai keindahan dan keistimewaan seni kraf tangan tempatan. |
Refleksi | Murid menunjukkan minat dalam perbincangan tajuk kraf tradisional. Murid juga berupaya mencatat nota ringkas serta mampu menerangkan proses penyediaan daun anyaman dengan betul. |
Tarikh | 4 September 2013 (Rabu) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2013
|
Tarikh | 4 September 2013 (Rabu) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4K4 |
Masa | 70 Minit |
Bidang | Kraf Tradisional |
Unit Pembelajaran |
Anyaman
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Pembelajaran teori seni. |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat: Pensel Bahan: Lembaran kerja Rujukan: Fokus PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Alat:
Kraf Anyaman Bahan: Contoh hasil anyaman tikar. Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Refleksi | Murid berupaya menerangkan proses penghasilan kraf anyaman tikar dengan betul. |
Tarikh | 5 September 2013 (Khamis) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 5K5 & 5K9 |
Masa | 70 Minit |
Catatan | Peperiksaan Percubaan SPM 2013
|
Tarikh | 6 September 2013 (Jumaat) |
Minggu | 36 |
Mata Pelajaran | Pendidikan Seni Visual |
Tingkatan | 4MPV |
Masa | 70 minit |
Bidang | Kraf Tradisional |
Hasil Pembelajaran |
|
Hasil Pembelajaran | Pada
akhir pelajaran murid dapat:
|
Aktiviti Pembelajaran | Perbincangan teori seni visual |
Prosedur |
|
Keperluan | Alat:
Kraf Anyaman Bahan: Contoh hasil anyaman tikar. Rujukan: Teori PSV SPM terbitan Pelangi |
Penerapan Nilai | Menghargai nilai keindahan dan keistimewaan seni kraf tangan tempatan. |
Refleksi | Murid menunjukkan minat dalam perbincangan tajuk kraf tradisional. Murid juga berupaya mencatat nota ringkas serta mampu menerangkan proses penyediaan daun anyaman dengan betul. |
No comments:
Post a Comment